Paryžius - Beniliuksas

Great-Value-Accommodation-in-Paris

Kelionės maršrutas:

Lietuva - Svebodzinas - Magdeburgas - Briuselis - Paryžius - Disneilendas - Versalis - Amsterdamas - Lietuva

Visos nakvynės viešbučiuose!

1 diena Anksti ryte išvykstame iš Lietuvos. Kelionė per Lenkiją. Trumpa pažintis Su Svebodzinu: gynybiniai bokštai, sienos ir bastiono fragmentai,  centrinė turgaus aikštė, rotušė, neogotikinės Mykolo Arkangelo ir  Dievo Motinos bažnyčios. Vėliau sustosime pasigrožėti įspūdinga Jėzaus Kristaus skulptūra, kuri savo dydžiu lenkia Kristaus Atpirkėjo skulptūrą esančią Rio de Žaneire. Vykstame link Vokietijos. Nakvynė viešbutyje.

2 diena Pusryčiai. Kelionė per Vokietiją. Atvykstame į Magdeburgą, kuris buvo vienas žymiausių viduramžių Europos centrų, įsikūręs prie Elbės upės. Pažintis su miestu: didinga ir iškilminga gotikinė katedra, kurioje palaidotas  vokiečių kaizeris Otto Didysis, žymaus architekto F. Hundertwasserio „Žalioji citadelė“ – pastatas, išsiskiriantis augmenijos gausa bei nestandartiniais architektūriniais sprendimais. Po pietų išvykstame link Briuselio. Nakvynė viešbutyje.

3 diena  Pusryčiai. Vykstame į Belgijos sostinę Briuselį. Pažintis su senamiesčiu: Grand Palace – gražiausia Europos aikštė, Rotušė, Karalių rūmai, miesto simbolis – Maneken Pis skulptūra. Po pietų išvykstame į Prancūziją. Nakvynė viešbutyje.

4 diena Pusryčiai. Apžvalginė ekskursija Paryžiuje autobusu ir pėsčiomis. Pasivaikščiojimas po Paryžiaus Meką – Monmartro  rajoną: Šventosios Širdies bažnyčia, Tertre aikštė, Mulen Ružas. Ekskursija po istorinį miesto centrą: Site sala su žymiąja Dievo Motinos katedra, Teisingumo rūmai, Rotušė, Lotynų kvartalas, garsėjantis nepakartojama atmosfera ir Sorbonos universitetu, Panteonas – žymių žmonių poilsio vieta, Liuksemburgo sodai, Ž. Pompidu centras, Tiurleri sodai, Eliziejaus laukai, Triumfo arka, Invalidų kompleksas*, kuriame ilsisi Napoleono palaikai. Laisvas laikas. Vykstame į moderniausią Paryžiaus rajoną – La Defance, kuris pribloškia šiuolaikiškais architektūros sprendimais ir  dangoraižiais. Vakare – pakilimas  į Eifelio bokštą*. Pageidaujantiems – plaukimas  laivu* Senos upe, besigėrint nuostabia Paryžiaus panorama.  Nakvynė viešbutyje.

5 diena Pusryčiai. Vykstame į Disneilendą*, kur laukia linksmybės ir smagūs Volto Disnėjaus herojai. Įvairūs atrakcionai pasitinka ne tik pačius mažiausius, bet ir suaugusius. Čia galėsite išbandyti „Indiana Džons“ kalnelius, „Skrydį į mėnulį“ , apsilankyti „Piratų saloje“ ir „Vaiduoklių name“. (Norintieji galės pasilikti Paryžiuje ir dieną skirti tolesnei pažinčiai su miestu,  pasirinktinai aplankyti žymiuosius muziejus: d‘Orsey*, Rodeno*, S. Dali* ir kt.). Vakare grįžtame į Paryžių. Nakvynė viešbutyje.

6 diena Pusryčiai. Išvyka į Versalį. Apsilankymas Liudviko XIV karališkoje rezidencijoje*. Rūmų parkas su fontanais, skulptūromis, Mažuoju ir Didžiuoju Trianonu, Hameau kaimeliu yra laikomas prancūziškojo stiliaus parkų šedevru. Po pietų grįžtame į Paryžių. Pageidaujantys galės apsilankyti pasaulinio garso muziejuje Luvre*, kuriame eksponuojamos neįkainuojamos meno vertybės. Laisvas laikas. Vakare išvykstame Olandijos link. Nakvynė viešbutyje.

7 diena Pusryčiai. Vykstame į  Amsterdamą. Apžvalginė ekskursija pėsčiomis: Dam aikštė, Karalių rūmai, Naujoji katedra, gėlių turgus. Pageidaujantiems plaukimas – Amsterdamo   kanalais*. Laisvas laikas. Po pietų išvykstame į Lietuvą. Kelionė per Vokietiją.  Nakvynė viešbutyje.

8 diena  Pusryčiai. Kelionė per Lenkiją. Vėlai vakare grįžtame į Lietuvą.